2011-12-13 / 18:51:58 / Bortglömda höstbilder

Tjingeling!
Hur har ni det därute i vintermörkret? Fem dagar kvar till julafton, längtar såå! Samtidigt har jag en viss ångest över att jag inte ska hinna köpa alla klappar.. Fast det ordnar sig - det gör det varje år. Det är alltid lika stressigt och ändå hinner jag på något underligt vis alltid göra allting klart i sista minuten. 

Jag har inte särskilt att skriva om idag, livet rullar på som det alltid gör, så ni får underhålla er med att lyssna på min gryyymma spotify-playlist. Trista dagar är den värd guld, ska ni veta.
 
två gamla bilder som jag glömt att publicera, från i höstas




Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback