2011-12-31 / 11:53:45 / Innebandytjejer




Hellu! Igår tillbringade jag hela min dag i en sporthall i Växjö. Syrrans lag spelade cup, nämligen, och jag fotade lite. Tyvärr var det en riktigt usel dag ur fotosynpunkt - jag är inte nöjd med en enda bild. Därför visar jag bara några styckna här ovan.
Om man bortser från min misslyckade fotografering så var det en bra dag, tjejerna gjorde en lysande cup och vann hela skiten! De är superduktiga. 

Några av bilderna som jag tog under cupen ska, trots att jag inte är särskilt nöjd med dem, läggas upp på lagets hemsida. För tillfället vet jag inte vad hemsidan heter, men så fort jag fått reda på det ska jag meddela er ifall någon vill se fler bilder.

Förresten, det är nyårsafton idag! Den 365:e och sista dagen på detta året. Jag hoppas verkligen att ni har haft ett jättefint år och att det nya kommer bli ännu bättre! Jag försöker klura ut ett bra nyårslöfte, men jag kan faktiskt inte komma på någonting att lova.
Har ni några nyårslöften? 



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback