2011-12-01 / 19:37:40 / December, äntligen

En av mina favoriter när det gäller jultraditioner är pepparkaksbak. Idag kom mamma hem med pepparkaksdeg & vi tog fram formar och kavlar och allt som hör till. Sen bakade vi för fulla muggar! Det luktar helt uuunderbart med pepparkaksdeg. Mys! Underligt nog så har vi inga juliga pepparkaksformar - vi har en elefant, en apa, en hund, en kanin och en tupp, bland annat. Vi har inte ens ett vanligt hjärta, haha.  Men visst blev de söta ändå? Och goda.

Efter detta tittade jag och lillasyster på första avsnittet av årets julkalender. Den verkar helt okej, tycker jag. Har ni tittat? Vad tyckte ni om den?



emeli

ja jag använder internat explorer :P

2011-12-03 @ 13:49:47
http://emeeli.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback