2011-12-26 / 12:02:03 / Christmas gifts

Heeejdär! Jag har varit alldeles för upptagen för att ens önska er god jul, sorry för det.. Bättre sent än aldrig dock. Så: GOD JUL! 
Hoppas ni hade en underbar julhelg & att ni fick några fina klappar. Det fick jag i alla fall, se här! ↓
This is it:
1. Bok: Tvära kast (av Tanuja Desai Hidier)
2. Bok: Häxa (av Celia Rees)
3. Stooor necessär med tusen olika fack
4. Bok: Det här var ju tråkigt (av David Batra)
5. 9 stycken smala tuschpennor
6. En svart iPhone 4 (8gb) med 3-abonnemang; fri surf & 3000 fria sms /månad
7. Mysigaste tubhalsduken någonsin, från JC
+ lite pengar som inte är med i bild

Är jättenöjd och glad! Särskilt över iphonen, som var det enda jag önskade mig. Att jag har en iphone betyder också att jag kommer kunna uppdatera bloggen vart jag än befinner mig via blogg.se-appen! Trevligt va?
Jag har också skaffat Instagram & där heter jag logiskt nog sagamiketinac. Älskar den appen alltså, skitbra är den. Har ni iphone, skaffa instagram!
Puss, hoppas eran jul har varit lika fin som min!



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback